SMB-magasinet


Online medlemsblad for SMB-Tjenester 2019 - Årgang 15

Fly enklere med Norwegian-avtalen fra SMB Tjenester - headerbilde

Fly enklere med Norwegian-avtalen fra SMB Tjenester

Fly enklere med Norwegian-avtalen fra SMB Tjenester

Med omkring 150 ansatte som flyr opptil flere ganger i måneden er Vinde Tilkomstteknikk blant bedriftene som ser flere fordeler ved å bruke avtalen aktivt.

Bedriften får bonus på alle flyreiser, og Fast Track er inkludert, uavhengig av hvilken billettklasse som bestilles. På samme måte som de andre avtalene til SMB Tjenester er tanken bak Norwegian-avtalen at små og mellomstore bedrifter skal kunne få gode fordeler de ikke oppnår alene.

Se alle fordeler gjennom SMB Tjenester her

-Vi hadde ikke fått de samme fordelene på egenhånd. Fordi Fast Track er inkludert sparer vi for eksempel 100 kroner hver vei på alle flyreiser, sier Signe Utnes som jobber med HR og koordinering i Vinde Tilkomstteknikk. Bedriftens ansatte leies ut til ulike prosjekter i offshore-bransjen, men også til landbaserte jobber innen samme fagfelt. Ulik geografisk plassering av prosjektene gjør at de ansatte  ofte har behov for å forflytte seg over større avstander. Utnes er klar på at fordelene denne avtalen har gitt dem er noe de ikke ville fått fra Norwegian på egenhånd, og at det for dem har vært kosntadsbesparende å være medlem hos SMB Tjenester. 

Effektiv jobbhverdag med Fast Track

Fast Track er den raskeste måten å gå gjennom sikkerhetskontrollen på da gjennomgangen er prioritert og ikke kan benyttes av alle. Det kan være greit å slippe kø ved sikkerhetskontrollen når du har dårlig tid, eller når du ønsker å bruke så liten tid som mulig. Dette er særlig tilfellet for mange som er på jobbreise, da er det for de fleste ønskelig å bruke tiden effektivt. 

-Når våre ansatte skal på jobb ønsker vi at de skal bruke krefter på å jobbe, ikke reise, det er derfor Fast Track er et så viktig element i avtalen for oss. 

Meld deg inn og få Norwegian-avtale til din bedrift

Medlemmene i fokus

SMB Tjenester er opptatt av å ivareta kunden og gi dem bistand med det de måtte ha behov for. Dette innebærer å holde avtaler oppdatert og sørge for at avtalene legges til rette for hver enkelt kunde. 

-Vi har flere avtaler med SMB Tjenester og er det noe vi lurer på er det enkelt å spørre, svarene kommer alltid raskt tilbake. Samtidig holder de oss kontinuerlig oppdatert hvis det er noen nyheter eller bedre avtaler som er fremforhandlet, forklarer Utnes. 

For nye kunder tilbyr SMB Tjenester innkjøpsanalyse hvor det blir kartlagt hvor mye du som kunde sparer. Det er også en verdigaranti for alle som velger å inngå avtale hvor du får pengene tilbake om du ikke tjener inn medlemsprisen i løpet av det første året. 

Kontakt meg for innkjøpsanalyse

inntil 3 ansatte4 eller flere

spar tid og penger